Direktiv för distriktens, samordningsgruppernas och specialgruppernas verksamhetsberättelser Underlag till styrelsemöte 1-2 oktober 2004

Datum: 11 november 2004

Verksamhetsberättelse 2004 - distrikt, samordnare och specialgrupper

Varje år skriver distrikt, samordnare och specialgrupper verksamhetsberättelser. Dessa verksamhetsberättelser ligger bl a till grund för sektionens verksamhetsberättelse och görs tillgängliga för medlemmarna främst via webben.

Verksamhetsberättelserna skall i möjligaste mån utgå från mål och delmål i handlingsplanen 2000-2004, men huvudsyftet är att redogöra för de viktigaste aktiviteterna som genomförts av respektive grupp under året. Det är viktigt att alla skickar in sina verksamhetsberättelser eftersom de aktiviteter som utförs i distrikt, specialgrupper och samordningsgrupper utgör en grund i sektionens verksamhet som helhet.

Förslag till beslut

att uppdra åt sekretariatet att uppmana distrikt, samordnare och specialgrupper att inkomma med verksamhetsberättelser senast den 11 februari 2005.